Předmět navazuje na předmět Mediální výchova pro vizuální gramotnost a snaží se rozvíjet kreativní myšlení budoucího pedagoga v oblasti receptivních činností a zážitkových aktivit v tématech mediální výchovy v kontextu vzdělávací oblasti RVP Umění a kultura. Velmi podstatnou součástí předmětu je analýza mediálních komunikátů z hlediska zvláštností a možností výrazových prostředků jednotlivých médií, zejména pak tištěných a audiovizuálních médií a Internetu. Analyzovány budou otázky metodiky vedení receptivních činností ve škole, problémy interpretace jednotlivých mediálních sdělení a jejich aktivní kritické recepce především prostřednictvím rozborů novin a časopisů, filmů a televizních pořadů, webových stránek a portálů.
Předmět nemá
podmiňující
ani
vyloučené
předměty...
Předmět - cíle
KVK/RCMED
- IS/STAG
Cílem je rozvoj kreativního myšlení budoucího pedagoga v oblasti receptivních a produktivních činností a zážitkových aktivit v tématech mediální výchovy v kontextu vzdělávací oblasti RVP Umění a kultura