|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KRF / PCRD1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KRF
/
PCRD1
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Cizí jazyk pro doktorandy 1
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Praktická cvičení jazyková 1
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
3
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Ruština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Ruština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KRF/PCR1
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět je určen pro studenty doktorského programu Hudební teorie a pedagogika. Cílem předmětu je posílit komunikační kompetenci doktoranda studenta ve vztahu k jeho odbornému zaměření a schopnosti vědecké práce v mezinárodním kontextu. Rozvoj se soustředí na problematiku profesního profilu s ohledem na různé profesní situace. Studenti trénují dovednost plynného projevu a argumentace v monologické, dialogické řeči a v diskusi, zkvalitňují prezentační dovednosti.
|
Požadavky na studenta
|
Vlastní profesní profil pro potřeby publikace (80 slov), vlastní profesní profil pro potřeby konference (150 slov), strukturovaný životopis, profil jednoho vybraného odborníka z oboru pro představení dané osoby na konferenci (300 slov), podklady budou diskutovány v cizím jazyce s vyučujícím předmětu.
|
Obsah
|
Předmět se zaměřuje na jazykové prostředky a formy textu související s profesním profilem.
1. Obsah a forma krátkých profesních profilů
2. Obsah a forma delších profesních profilů
3. Obsah a forma strukturované životopisu
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na zkoušku [10-60]
|
60
|
Celkem
|
60
|
Prezenční forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Projekt individuální [40]
|
40
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
15
|
Celkem
|
55
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
Student má znalosti slovní zásoby jazykové úrovně B1, má povědomí o fungování morfologického a lexikálního systému v porovnávacím rusko-českém plánu. Zvládl paradigmatiku podstatných a přídavných jmen, umí časovat produktivní slovesa.
|
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
ovládat cizí jazyk v receptivních i produktivních dovednostech na úrovni B2 nebo vyšší |
Student plynule čte text v ruštině a rozumí jeho obsahu. Zvládá bez problémů psaní azbukou. Odborně zaměřenému textu je schopen porozumět s pomocí slovníku, pracuje s internetovými zdroji. |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
mgr. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru., |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
Student ve vztahu k jeho odbornému zaměření a schopnosti vědecké práce samostatně získává odborné znalosti, plynule komunikuje v cizím jazyce, argumentuje profesní situace.
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
znát jazykové prostředky typické pro různé typy profesních profilů včetně životopisu |
znát strukturu různých typu profesních profilů včetně životopisu |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
sepsat profesní profil pro potřeby sebeprezentace v různých type odborné činnosti |
užívat jazykové prostředky související s jeho profesním profilem pružně a efektivně |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Ústní zkouška, |
Portfolio, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Ústní zkouška, |
Portfolio, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Ústní zkouška, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Samostatná práce studentů, |
Individuální konzultace, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Samostatná práce studentů, |
Individuální konzultace, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Prezentace práce studentů, |
Demonstrace dovedností, |
|
|
|
|