|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / FPE3
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
FPE3
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Francouzština pro FPE 3
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
1 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ne
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ne
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Kurz je určen pro studenty pedagogické fakulty. Cílem kurzu je vybavit studenty, kteří nestudují francouzštinu jako obor, kompetencemi úrovně A2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Vstupní úroveň pro absolvování kurzu je základní znalost francouzštiny.
|
Požadavky na studenta
|
- aktivní účast na cvičeních a průběžné plnění zadaných úkolů,
- absolvování průběžného testu,
- úspěšné absolvování zápočtového testu (75%).
Pro studenty kombinovaného studia:
- konzultace 1/měsíc,
- absolvování průběžného testu,
- úspěšné absolvování zápočtového testu (75%).
|
Obsah
|
1. týden
Úvodní hodina. Budoucí čas jednoduchý. Reálná podmínka. Sport. Výživa.
2. týden
Rozkazovací způsob zvratných sloves. Zdraví.
3. týden
Výrazy pro vyjádření příčiny a záměru. Dobrovolnictví.
4. týden
Opakování přítomného času. Výraz depuis. Internet.
5. týden
Vztažná zájmena qui a que. Opakování srovnávání. Bydlení.
6. týden
Vybavení bytu. Orientace ve městě, na mapě.
7. týden
Průběžný test. Imperfektum. Výrazy hodnocení.
8. týden
Perfektum - opakování. Výrazy pro vyjádření časové chronologie. Umění.
9. týden
Perfektum x imperfektum - užití. Kariéra.
10. týden
Blízká minulost. Volnočasové aktivity.
11. týden
Výrazy pro vyjádření příčiny a důsledku. Životní prostředí. Ekologie.
12. týden
Závěrečný test.
13. týden
Shrnutí. Hodnocení.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
Pro studenty kurzu je připraven kurz v Google Classroom s doplňujícími materiály a informacemi vztahujícími se ke studiu.
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Marie-José Lopes, Jean-Thierry Le Bougnec. Texto 2 A2, cahier d´exercices. 2016.
-
Základní:
Marie-José Lopes, Jean-Thierry Le Bougnec. Texto 2 A2, méthode de français. 2016. ISBN 2014015864.
-
Doporučená:
Marie-José Lopes, Jean-Thierry Le Bougnec. Totem 2, A2, cahier d´exercices. 2020.
-
Doporučená:
Marie-José Lopes, Jean-Thierry Le Bougnec. Totem 2, A2, méthode de français. 2014. ISBN 2011560551.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
20
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
10
|
Celkem
|
56
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
- rozlišit tvary pravidelných a vybraných nepravidelných sloves |
- rozlišit tvary perfekta (passé composé) |
- rozlišit tvary členu dělivého (article partitif) |
- rozlišit tvary blízké budoucnosti (futur proche) |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
- popsat jednoduchým způsobem události z minulosti (passé composé) |
- popsat jednoduchým způsobem svoje stravovací zvyky |
- popsat jednoduchým způsobem svoje plány |
- vyhledat, shrnout nebo analyzovat informace v krátkém jednoduchém textu nebo poslechu z oblasti osobního nebo pracovního života |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
- rozlišit tvary jednoduchého budoucího času (futur simple) |
- rozlišit tvary imperativu zvratných sloves |
- identifikovat základní výrazy vyjadřující příčinu a záměr |
- rozlišit použití vztažných zájmen qui a que |
- rozlišit tvary imperfekta (imparfait) |
- rozpoznat tvary blízké minulosti (passé récent) |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
- jednoduchým způsobem popsat svoje plány do budoucna |
- dát radu, doporučení |
- jednoduchým způsobem vysvětlit příčinu a záměr |
- vyprávět příběh v minulosti a správně použít tvary perfekta a imperfekta (passé composé, imparfait) |
- popsat události z blízké minulosti (passé récent) |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
Test, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Test, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Test, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostatná práce studentů, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Skupinová výuka, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Skupinová výuka, |
|
|
|
|