|
|
KPG/RHV
Instructional qual. refl. and evaluation
Guarantors: Doc. PaedDr. Jan Slavík, CSc.
|
|
|
|
Předmět Reflexe a hodnocení kvality výuky (RHV) je zaměřený na didaktickou analýzu výuky a na hodnocení její kvality. Má budoucím učitelům poskytnout příležitost učit se propojovat vzdělávací teorii s praxí. Spojnicí mezi praxí a teorií je reflexe výuky: schopnost vidět ve výuce to, co je důležité pro její kvalitu a pro snahu o případná zlepšení. To ovšem od učitele předpokládá ledacos vědět - mít odborné pojmy, kterými je možné výuku výstižně popsat, vysvětlit a zdůvodnit, co by v ní bylo možné měnit k lepšímu. Proto se v tomto předmětu má spojovat vidění (praxe) s věděním (teorie). Hlavní pozornost je přitom zaměřena na zacházení s obsahem, resp. učivem ve výuce. Cílem předmětu RHV je poznávat a objevovat způsoby, jak spolu se žáky tvořit učební prostředí, ve kterém by se co nejvíce naučili a současně by je práce s učivem bavila.
Last updated:
25.09.2017
|
|
|
|
|
Course annotation
KPG/RHV
-IS/STAG
To demonstrate the expertise, understanding, professional skills and general competence to reflect on and assess the teaching process and to develop their skills in the area of the effective professional transfer of theory to practice. The objective includes individual goals such as the development of the students' ability to analyse the educational process, to assess its strong and weak points and to use the obtained knowledge to improve the quality of practical teaching. |
|
|
|
|
|
|
News
|
No news entered at the moment
|
|
|
|
|